Reklamační řád
Tento „REKLAMAČNÍ ŘÁD“ je nedílnou součástí Obchodních podmínek prodávajícího Cordialy s.r.o., provozovatele internetového obchodu www.kolobezky1.cz, IČ 05964041 se sídlem Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha 1 (dále jen prodávající). Reklamační řád popisuje postup, jakým způsobem postupovat při reklamaci zboží zakoupeného na internetovém obchodu prodávajícího www.kolobezky1.cz.
Úvodní ustanovení
Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen „reklamace“) musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem. Tento reklamační řád je v souladu se zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a v souladu se zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele v platném znění. Firma nesouhlasí s postoupením práv na reklamaci na další osobu- kupujícícho.Pokud je prodávajícím podnikatel, odpovídá spotřebiteli podle přísnějších pravidel, než když se koupě uskutečňuje mezi dvěma spotřebiteli. Podle rozšířené představy přechází práva spojená se zárukou automaticky i po dalším prodeji věci. Ve skutečnosti tomu tak není. Práva z odpovědnosti za vady v podobě záruky a rozporu s kupní smlouvou se neváží na věc jako takovou, jedná se o práva a povinnosti smluvních stran kupní smlouvy.
Záruka a reklamace
1. Záruka začíná běžet okamžikem převzetí výrobku spotřebitelem
2. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců
3. Prodávající odpovídá za všechny vady výrobku, které má výrobek při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v průběhu záruční doby
4. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením
5. Respektujte veškerá dopuručení a pokyny k výrobku.
6. Reklamaci je možné uplatnit:
A) poštou, zašlete na adresu sídla: Kvítkov 56, 470 01 Česká Lípa
B) osobně v sídle prodávajícího, na adrese: Kvítkov 56, 470 01 Česká Lípa
C) zasláním elektronicky prostřednictvím prostředku komunikace na dálku internet na emailovou adresu prodávajícího info@kolobezky1.cz, kdy reklamační list je zpřístupněn na internetovém obchodě
7. Náklady na dopravu výrobku od spotřebitele k prodávajícímu hradí spotřebitel, v případě že si vyžádáte na převoz naše vozidlo bude vám učtována částka 16,-Kč za každý ujetý km a to včetně DPH .
8. Reklamované zboží, prosíme, řádně zabalte, aby při přepravě výrobku nedošlo k dalšímu znehodnocení výrobku a přiložte reklamační list (pokud jste jej již nezaslali prostřednictvím emailové korespondence).
9. Reklamační list vyplňte dle jeho obsahu (důležité: uveďte popis vady, jakým způsobem požadujete reklamaci vyřídit a kontakt na Vás)
10. Reklamaci vyřizujeme v souladu s ustanovením § 19 zák. č. 634/1992 SB. o ochraně spotřebitele v platném znění.
11. Spotřebitel musí v případě reklamace vadného zboží nějakým vhodným způsobem prokázat, že zboží bylo zakoupeno na našem internetovém obchodě www.kolobezky1.cz nebo v kamenné provozovně (např. doklad o zakoupení výrobků, dodací list, výpis o bezhotovostní platbě, atd.
Reklamační list neleznete ZDE.